Wij vinden het belangrijk om onze verantwoordelijkheid te nemen in de wereld waarin wij leven. Dat doen wij op een manier die bij ons past. Al jaren geven wij geen kadootjes met Kerst "omdat dat zo moet" maar doneren wij een bedrag aan een goed doel naar keuze.

Ik heb klanten gehad die dat vreemd vinden en liever een dure fles wijn ontvangen. Je begrijpt waarschijnlijk wel dat die relatie niet lang kon duren en soms moet je dan ook afscheid nemen. Natuurlijk was die fles wijn niet de enige reden voor onze zakelijke scheiding.

Wij werken slim en zorgen ervoor dat we een lage CO2 footprint hebben. Dat doen wij door niet onnodig te reizen met auto's en als iemand een auto nodig heeft voor het uitoefenen van zijn functie, dan kiezen wij electrisch. Je krijgt ook een NS Business Card voor 1e klas reizen en we werken bij voorkeur thuis.

We printen al jaren niets meer uit en mailen elkaar niet. Heb je iemand nodig dan chatten we via Teams, Slack of Discord. Afhankelijk van de tool die de klant kiest.

Dit jaar wil ik een deel van onze omzet besteden aan een goed doel en na een inventarisatie is mijn keuze gevallen op het Wereld Natuurfonds. Waarom? Het spreekt mij aan welke projecten zij uitvoeren en ik heb iets met dieren.

Deel dit bericht